En rätt bra dag

Tjooohooo babes!

Jag har prioriterat bort er rätt fett idag. Liksom inte brytt mig om tha blogg at all, så att säga... Men, jag har haft en rätt mysig dag, så det är liksom okej då. Åkte ju ner till Stenungsund igår, var med tjejerna och fikade och sådär och sedan åkte jag ut till Höviksnäs och har varit där hela, hela, hela dagen. Sett på film, myst, sovit och gosat i ett dygn och jag har mått toppen.

Så nu på kvällen har jag vart med Pärre, vi lagade mat och sen däckade han i soffan. Jag väckte honom, puttade in honom i sängen och kröp ner ute i hans soffa igen. Så nu ligger jag här och tittar på Hur många lingon finns det i skogen, igen. Hehe. Så himla underbar film!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0