Exploderar

Jag är så vansinnigt förbannad så ni kan inte ana. Jag är så arg att jag bara vill smälla av. Eller smälla till någon på käften. H E R R E G U D ! ! ! !

Så här är det: ALLA KILLAR PÅ JORDEN ÄR SVIN!
Det finns inga bra killar, kommer aldrig att finnas och har antagligen inte funnits heller. Bara så ni vet.
För en gångs skull handlar den här bloggen inte om mig, utan om en av mina bästa finaste vänner, finns ingen anledning till att skriva ut vem.
Men DU ska veta, att om jag någonsin ser dig igen så ska jag rycka ut tungan på dig, så att du aldrig kan ljuga för min vän igen.

Sen så ska man inte dra alla över en kam, nej det är sant. Men om vi ska gå ett år tillbaka här då - vi har först killen som började ragga medan han bodde med sin sambo. Sedan har vi killen som blev en av mina bästa vänner, som visste vad jag kände och ändå fortsatte. Sedan hade vi han som blev pojkvän, som aldrig gav någonting av sig själv, som aldrig sa vad han tyckte och tänkte och hellre ville vara hemma med familjen på helgerna för att dom sågs för sällan. Ps. Han bodde hemma. Så kan man också göra slut...?
Sedan hade vi han, han som jag fortfarande tycker är världens bästa och som mitt hjärta slår så hårt för att jag hade gjort nästan vad som helst för att det skulle bli någonting på riktigt. Men även han är ett svin som utnyttjar och leker med folks känslor.

Så är det med det. Och visst, alla dom här killarna har hänt mig - kanske det är jag som är för kämpig, för klängig, för på, för kär eller whatever. Men när det händer mina vänner då, dom som är motsatsen till mig? Dom som inte visar sin psykbrytssida och dom som bara ger och ger och inte kräver någonting tillbaka, när dom också blir lekta med... Kan man inte få dra alla killar över en kam då?

Jag tycker att man får det.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0