Jag är kvar i Trollis, stannar tills imorg...

img_2026 (MMS)

Jag är kvar i Trollis, stannar tills imorgon. Hela morgondagen ska spenderas med Sara, de ska bli aaaasnajs. Vi ska plugga. Och skvallra en hel massa kan jag tänka. ;) Sedan blir det möte med det enda sex jag just nu har tillgång till och sedan måste jag hem och storstäda min lägenhet för jag tror att Mammi kan komma upp någon gång under veckan, eventuellt. Förresten mår jag rätt bra nu, baksmällan har lagt sig och jag är nästan människa igen. Tur! ;) Nu sitter vi iallafall och tittar på Tarzan och käkar fruktsallad. Blir nog helt klart snart läggdax för vi är supertrötta, trots att vi sovit hela dagen. Så, god natt med er. Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0