Jag har fått hem mina nya brillor som jag ...

img_8318 (MMS)

Jag har fått hem mina nya brillor som jag beställde för nån vecka eller två sedan. Känns sådär. Jag är liksom ingen glasögonbärare, passar inte i det och känner mig obekväm och ful. Typ.  Men det var dags nu, jag har inte köpt nya glasögon sedan jag var tolv år och styrkan i dem är inte densamma som jag har idag precis... ;)  Så, borde dom här skickas tillbaka? Jag ser ju rätt mupp ut på bilden allmänt, men försök bortse från det, tycker ni dom var snygga? Dom känns stora, för stora... Men dom kostade typ femhundra spänn bara så de kan väl kanske va värt ändå? Eller?


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag tycker att du klär i dom, behåll och använd!

2011-10-04 @ 19:23:25
Postat av: L

2011-10-04 @ 19:58:41
Postat av: Putte

tyvärr, men dom är för stora och för tjocka skarmar, du bör nog ha något mindre och diskretare skarmar på,

2011-10-04 @ 19:59:37
Postat av: Kattis

Diskret är väl inte kul..

2011-10-05 @ 09:17:04
Postat av: Pernilla

Jag tycker nästan de är lite för stora. Lite mindre bara, men det ska vara såna bågar ändå :)

Hoppas allt är bra med dig, är i i Stenungsund vet du vart jag bor :)

Kram

2011-10-05 @ 09:27:27
Postat av: Katten

men emelie! lär du inte av mina misstag?? ;)

aldrig beställa glasögon som man inte får prova innan, de kommer alltid vara för små, för stora eller för fula! haha...



Rekomenderar Favoptic! Där beställde jag mina svarta glajjer. man får prova upp till 6 par hemma innan man bestämmer sig!



(btw, glasögonen är skitsnygga, men ser lite för stora ut... men de kanske ser bättre ut med håret utsläppt?? ).



Puss! :)

2011-10-07 @ 10:23:16

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0