Mums

Jag vet. Jag är totalt urusel på att banta. Helt kass faktiskt.
Men när man bara ligger hemma en hel dag så har man inte så mycket roligare saker för sig än att äta.
Så det har jag gjort idag. Tusan.

Dessutom bakade jag bröd idag. Och åt två mackor. Precis det jag inte skulle äta, men jag hade ingen mat hemma, men massa pålägg och så... Ja. Gick de som det gick.

Dessutom vägde jag mig förut. 70.0 stod det på vågen. Jag skrek och hoppade av den. Jag har inte vägt mig på typ en månad eller mer, men tre kilo upp - nää tack, så kul ska vi inte ha.
Så jag slängde av mig alla kläder (min OnePiece med andra ord) och hoppade upp på vågen igen: 68.7
Ok. Två kilo upp "bara".

Imorgon ska jag sluta äta/fettsuga mig/bara nöja mig med mig själv och ge upp.
Jag har inte bestämt mig än.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0