Rosa bandet

Jag har precis tittat på Rosa bandet galan. Och skänkt ett par hundra. Om jag, som fattig student, har råd så borde alla andra ha det också!

Detta är så otroligt viktigt för mig. Jag känner kvinnor som jag har en nära relation till som har haft bröstcancer och när jag gick i trean på gymnasiet opererade jag bort en mindre knöl vid mitt vänstra bröst. Det var inte cancer, som tur var, men det var tester och många sömnlösa nätter innan man väl visste det.
Därför tycker jag att det är så himla viktigt att man faktiskt skänker pengar till detta. Även en hundring eller två kan göra skillnad, som man så fint säger!

Jag har självklart en sån här pin på min jacka:


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0