Sitter på vårdcentralen och väntar på test...

img_5877 (MMS)

Sitter på vårdcentralen och väntar på tester, gick igenom lite nyheter (främst läste jag om Blondinbellas och Quentzalas (stavas nog inte så!?) bråk om vem som är bäst/sämst förebild i bloggvärlden,)) men så gled jag runt och nu läser jag om Britneys uppträdande i Malmö. Jag och ett par polare tänkte åka ner och se henne där, inte för att vi är superBritneyfans utan mer för att det är en kul grej och väcker barndomsminnena typ.. ;) Men nu är man ju rätt nöjd att man inte gick! På nyheter24s sida låg de uppe ett youtube-klipp ifrån konserten och jag tyckte nästan synd om henne när hon sjöng!  Herregud, hon var ju världens coolaste artist för några år sedan!! Men på filmen, som såklart inte gör henne rättvis eller speglar hela hennes framträdande, ser hon både obekväm ut och det låter katastrof! Får la hoppas att de blir en bättre konsert i Stockholm på söndag, tycker annars synd om dem som lägger pengar på skiten... :/


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0