Söndagkväll @ Pärres

Jag har haft myskväll med Pärre, vi har det då och då och nästan alltid på söndagar. Det är alltid lika trevligt, jag lagar middag medan han fixar filmer och dukar. Typ så.
Sedan äter vi framför hans projektor-duk. Om vi inte äter vid köksbordet då, det händer också. Äh, skit samma, de är ju inte superintressant.

Ikväll var filmvalet mitt och jag älskar ju svenska kriminalare så vi har sett fyra Irene Huss filmer och nu avslutar jag med Beck. Ja, jag avslutar. Själv. Pärre sover sen länge. Såklart, han somnar alltid tidigt, typ elva eller nått. Senast.

Förresten är det helt sjukt vad Gunvald är underbart vacker. Så het att man får lätt ont i magen. Mikael Persbrandt är verkligen sååå fantastisk. Speciellt i de senare filmerna när han verkligen ser lite gubb-sexig ut. Mums. Hehe.
Hoppas jag drömmer om honom inatt... ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0