The party is in my head

Dimman blev tjock igår, väldigt väldigt tjock. Jag drack inte mycket, tyckte inte att jag var direkt aspackad under kvällen men med tanke på hur jag mår idag så misstror jag min självuppfattning från igår lite.

  Jag sa tidigare till Hamrin att detta är topp 5 värsta baksmällorna någonsin. Jag tror att jag kan uppdatera det till topp tre!  Jag har seriöst inte kommit upp ur sängen än, mer än för att kräkas och lägga mig i fosterställning i duschen. JAG ÄR INTE ENS HUNGRIG! Jag som annars älskar att käka bakismat och ligga i soffan och käka nått snacks, klarar inte av det idag. Herregud. 

Jaja, ännu ett inlägg om hur kasst jag mår. Inom en vecka ska jag vara på topp, okej? I promise.  Nu ska jag få min lilla slav att hämta mer vatten - en mycket positiv sak med att sova hos någon av sina slavar, dom har liksom inte så mycket att sätta emot när jag ber om något. Det är najs! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0