Tisdag

Jag har haft en riktig toppendag idag, så himla skönt med sånna när man verkligen trodde att dagen skulle bli skit.

Vid ett-tiden hade jag pluggat "klart" och tog tag i min städning, jösses, så hemskt det var! Jag tog bilder på före och efter och ni kommer väl typ inte tro att de är samma lägenhet om jag skulle visa bilderna... ;) Haha! (Men nu funkar ju inte skit-blogg.se-appen ändå så här blir det inga bilder visade ändå så...)

Vid fyra stack jag och Pärre ut till Torp, handlade mat för många hundra och brände nån hundring på systemet också. Sedan kom Sara hit och vi hade en myskväll med middag, vin och Risk. Sara är ju slav så naturligtvis så förlorade hon, hehe. Nää, men även om hon inte vart slav så hade hon förlorat faktiskt, så dåligt spelade hon... Och sååå mycket gick jag och Pärre ihop i en pakt (som han sedan bröt, men vi kom överens om att vi delade 1:a platsen sen ändå).

Jaja, det var min dag. Imorgon blir det nog skola, får se lite på det, jag känner att jag får in så himla mycket mer när jag bara sitter hemma och läser. Jag tror jag kommit fram till att jag lär mig bäst på de sättet faktiskt... Men plugg hela dagen imorgon iallafall.
Nu ska vi sova här, Sara sover nog redan hör jag. ;) Godnatt godnatt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0