Topp 5

Topp fem bästa sakerna med denna dag:

- Jag har pluggat "massor". Typ.
- Jag har lagat matlådor för typ en vecka, köttfärssås och macaroner. Mums.
- Jag har pratat med läkarna och fått en tid hos en expert...... den första december. Tjolahopp tjolahej så bra. Typ. Om jag inte är död innan dess...
- Jag har solat! Åååh så behövligt, ska lätt sticka ner imorgon också, jag har ju faktiskt ett solarie tvärs över vägen som kostar typ nada. (Ja, jag vet att jag inte ska sola solarie, jag har inte gjort de på länge heller, men jag behövde bygga upp brännan lite bara, två tre gånger bara så är jag nöjd sen...)
- Jag har ätit alla dagens mål, alltså frukost, lunch och middag. Det ni, det har typ aldrig hänt innan. ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0