Varning för extremt ointressant inlägg

Jag vill börja med att varna för ett långt inlägg, jag känner redan nu att jag kommer spåra. Var vänlig avsluta redan nu om ni inte orkar läsa. För er egen skull.

Den här dagen har varit ganska trevlig. Jag har vart med Sara från "tidigt imorse" och sedan typ hela dagen. Vi har suttit i biblioteket och pluggat, ätit lunch i skolmatsalen, fikat, vart på möte och nu på kvällen gick vi ut och tog ett par öl. Imorgon funderar vi på att börja med LCHF igen så vi passade på att både fika, dricka öl och käka vitlöksbröd idag. Imorgon är det liksom försent. 

I övrigt har det väl inte hänt supermycket, gårdagens var bland mitt livs värsta egentligen, men när jag tänker tillbaka på den (jag har redan förträngt illamåendet och de stickande knivarna i magen som uppkommer när man kräks) så var det ändå lite mysigt. Jag och Hamrin låg i (varsin sidan av) sängen hela dagen ända fram till sena kvällen och spelade Wordfeud mot varandra. Vi såg på filmer och han lagade mat som jag efter en stund fick kräkas upp. Då blev jag arg på honom för att han gav mig så "dålig kräk-mat", ibland är jag bara såå dum i huvudet va? ;) 
Sedan på kvällen så gjorde vi fruktsallad, med massvis massvis massvis massa frukt och åt typ en halv tallrik var.  Sedan somnade vi. Hans klocka ringde åtta imorse, han gick upp och tände alla lampor och jag låg kvar och surade. Så fort han gått gick jag upp och släckte alla lampor och när jag krupit ner i sängen så ringde mitt eget alarm och det var dags för mig att gå upp. Gött sur jag blev. 

Så, nu har jag nog hävt ur mig allt och jag ska somna... Eller nej förresten! 
Värsta för dagen: jag åkte hem från Trollis för att jag hade obligatorisk föreläsning imorgon, dom andra satt kvar och drack öl på Bishops men jag skulle åka med Pärre hem och hade inte alternativet att vara kvar till senare. Och så ser jag att föreläsningen är på onsdag! Seriöst!! Gött bitter jag blir eller?! Så sjukt störande! Jag har föreläsning typ alla tisdagar och så inte den här! Störande!  Jaja, iallafall skönt att få komma hem, även om det blir en ensam-dag imorgon med städning och tentaplugg på schemat. 

Nu är jag klar för idag! Puss och godnatt och tack för att ni lyssnar. 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0