2 bad 4 u

Min sladd är glapp i, så när jag vill lägga över bilder från mobilen till datorn så måste jag maila över dem. Nu har hotmail hängt sig och datorn är världens segaste, så de blir inga bilder för er. Men ni ska veta att jag tänkte iallafall på det. Bloggen ser ju så mycket roligare ut med lite bilder här och där, eller hur!? Ja.
.
Jaja. Nu får ni ändå inga bilder. Kanske imorgon. Men inte nu. Hej på er. God natt.
.
.
.
Btw, minns ni rubriken? När man laddade ner de där bakgrundsbilderna till sin Nokia 3310 typ. Jag minns att jag hade Nokia 3410 och var lite coolare än vissa andra. Sen så minns jag att det stod 2 hot 4 u som min bakgrund också. Det var coolt. Tänk om man vore fjorton igen. Ha vita mjukisbyxor med svarta string under på sig till skolan, kajal runt ögonen och platåskor. Då var man cool. Ojojoj. Så fräckt det var. Iochförsig går jag omkring i en rosa OnePiece just nu så jag är inte så dåligt cool nu heller. Bara så ni vet.
Aj äm asom

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0