Allvarligt!! Jag kräks på skolan!!! Jag sp...

img_5977 (MMS)

Allvarligt!! Jag kräks på skolan!!! Jag sparande en del på den här uppgiften, själva skrivningen, för jag tänkte att de här skriver man ihop så snabbt ändå! Men nu har jag suttit här i över två timmar!! Åååh! Orka! Jag har räknat med en halvtimma för att skriva ihop skiten ungefär.. ;) Naiva människa..... Hehe. Jaja, den är ju iallafall inte de minsta svår - IDAG VILL JAG TACKA MCDONALDS FÖR ATT JAG HAR LÄRT MIG SÅ EXTREMT MYCKET PÅ DET JOBBET!! Utan min utbildning där hade min skolgång varit stört mycket svårare. ;) Tack, tack, tack!! Men... Nu tillbaka till böckerna, satsar på att bli klar till Idol börjar... ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0