App-irritation och annat flipp

Seriöst! Varför gör man om apparna hela tiden, de ska uppdateras och ändras så man hi ner inte lära sig skiten innan det är dags för förändring igen! Jag blir galen!
Facebook appen uppdaterades precis och JAG VILL INTE HA DET SÅ! För ett par dagar sedan ändrades Instagram och helt plötsligt blir det mycket sämre. Jag hatar de! Hatar! De är helt kasst! Jag känner mig som en pensionär, typ som min farmor som inte förstår sig på elektroniken dessa dagar. För jag fattar inte - hur svårt kan det vara att ha kvar allt som det var förut! Konservatist - javisst! Men jag fattar ju inte/tycker det blir sämre när det förändras så därför vill jag ha kvar allt som det var!

Nu har irritationen stigit mig åt huvudet kanske. Men jag kan skylla på att jag har mens också! Hörde ni det?! JAG HAR MENS! (Känner mig som Samantha i andra SATC filmen när hon tappar kondomerna på gatan). Men(s) iallafall, så ligger det till. Jag har skjutit upp blödningsskiten i två månader och idag forsar det som Niagarafallen. Magen ser ut som om jag är i sjunde månaden och så fort jag ställer mig upp blir jag akut nödig men när jag går på toaletten händer ingenting. Så, nu vet ni. Alldeles för mycket. Förlåt.
Nu ska jag gå tillbaka till mitt plugg. Kul kul kul!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0