Att vara hemma hos Mammi och dom var lite ...

img_4222 (MMS)

Att vara hemma hos Mammi och dom var lite jobbigare än jag tänkt mig. Mammi har alltid bullar och nybakat bröd hemma, hon har godis i skåpen, choklad i kylen och på mina småbröders rum finns det chips. Jag har ätit squash idag, min nya drog. Fick squashgratäng istället för potatis till köttet idag, det smakade gott, men jag saknar potatis. Jag saknar tuggmotstånd. Jag saknar fast mat överlag. Jag saknar att ta en macka. Jaja, Mammi köpte ostkuber till mig, det får bli kvällens snacks. Det är ju faktiskt underbart gott med ost, bara det att en macka hade vart så underbart mycket godare.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0