Den här dagen

Bra saker jag har gjort idag:

* Vart i skolan. Jag är faktiskt stolt över det. Låg i sängen superlänge imorse och psykbrytade, ångest för om jag skulle gå eller inte. Men fem i nio (jag börjar kvart över) tog jag tag i mig själv och gick upp ur sängen för att gå dit. Så stolt.
* Lagat middag. Som antagligen kommer kunna ätas hela veckan, jag gjorde ju en hel gratäng.
* Mailat programansvarig, han har hört av sig till mig ett par gånger sedan skolan började och jag har undvikit att svara för alla tankar på skolan får mig att gråta. Nu tog jag tag i det. Nöjd.
* Beställt kurslitteraturen. Det var på tiden.
* Gått en kortare power walk, sjukt jobbigt. Jag hade mina älskade EasyTone på mig som jag inte använt på flera veckor och dom gav samma effekt som jag fick i början! Så jobbiga!
* Bakat kladdkaka-muffins. På LCHFvis såklart.


Nu ska jag titta på American Pie se om mina muffins går att äta.. ;) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Va duktig du är! Hur blev muffinsen?

2011-09-13 @ 22:13:45
URL: http://katarinagrodan.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0