Detta har hänt

Herregud. Hur har ni klarat er utan mig en hel dag! Well, jag lider med er! ;)
Detta har hänt:

Torsdagkvällen (trots ögoninflammation) spenderades i Trollhättan, tog ett par glas vin och stannade här över natten.
Fredagen spenderades på bästa sätt: tillsammans med vänner. Sara och jag bakade vår LCHF-pizza och det blev faktiskt nästan god. Dock är jag är så trött på omelett så jag kan kräkas, med LCHF smakar brödet omelett, pannkakor smakar omelett, muffins smakar omelett och allting annat smakar omelett!!! Ååååh! Iallafall kvällen var trevlig och trots vår typ omelett-pizza var det inte alltför jobbigt att sitta brevid de andra som käkade vanlig pizza.
Natten till idag drömde jag att jag var gravid och jag bestämde mig för att behålla barnet, bara för att få gå ner och köpa världens största godispåse. Det fanns ju ingen anledning att banta om jag ändå var gravid liksom.
Jag vaknade imorse och hade ett sms, ett missat samtal och ett inpratat meddelande på telefonsvararen. Jag som hade stängt av. Näpp, nu var känslorna igång igen. Herregud.
Min ögoninflammation är inte rolig. Jag har sån sjuk värk i ögonen och det varar. Ikväll ska jag bara vara hemma och kurera mig med så jag kan jobba imorgon! Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0