Efter att ha sovit otroligt dåligt i flera...

img_2886 (MMS)

Efter att ha sovit otroligt dåligt i flera nätter i rad somnade jag som en stock vid 01:30 inatt efter att ha pratat med "mitt ex" (ska man kalla dig det?) i över en timma.  Vaknade kvart över tolv idag och hade sju sms på telefonen! Fatta att man har sovit hårt om man inte vaknat av de smsen! Haha! Nu har jag planerat inför festen imorgon och ätit LCHF-pannkaka. Pannkakan var över förväntan faktiskt. Det som saknades var ju socker på och mjölk till, men de är det värt nu när jag REDAN HAR GÅTT NER TVÅ KILO på inte ens en vecka och tappat mer än tre centimeter runt midjan. ;) Jag vet, de är säkert bara vatten och sådär, men ändå!! Det känns bra!! Nu ska jag styra upp mer inför imorgon, gött taggad jag är! :) Puss!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0