Fredag

Vaknar upp till världens soligaste dag. Känns ju spännande. Jag är sjukt omotiverad. Funderar på att sätta mig och plugga lite, idag kommer allting suga ändå, så det spelar ingen roll.
Jag är lite bitter, lite knäckt och en aning krossad. Typ så. Känner att jag mest av allt skulle vilja stänga in mig någonstans och hoppa över alla måsten, känslor och tankar. Jag skulle vilja skrika rakt ut. Men rösten är tom och alldeles för svag och när jag skriker kommer det bara tårar. Näpp, idag är jag en aning galen. Tur att det snart går över.
Nu ska jag nog försöka ta tag i dagen ändå. Beställa ny kurslitteratur, ringa jobbet, läsa min skolmail där jag tydligen fått ett viktigt mail från någon på skolan. Sedan ska jag tvätta, städa och handla. Jag ska leka hemmafru idag, tror jag. En hemmafru utan man.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0