Gnäll, gnäll, gnäll.

Jag ligger kvar i sängen fortfarande. Det finns ingen anledning att gå upp, jag ser ju ändå typ ingenting. Bara på ena ögat. Och det värker hela tiden, så jag pallar inte göra något. Det suger, mest för att det är världens finaste dag ute. Men jag klarar inte av ljuset, så. Näpp, ingen sol för mig.
Tjejerna har undrat om jag inte ska komma ner ikväll. Rättegången är ju ändå imorgon och det hade ju vart skönt att vara tillsammans innan det. Men med tanke på ögat tvekar jag ens på att jag ska kunna gå. Så ont gör det. Och jag vet att ögoninflammation smittar som tusan. Meeeh! Visste ni förresten att det blir 2000 spänn i böter om man inte dyker upp på en rättegång då man är kallad?! Sjukt va?
Nu ska jag beställa pizza, tänkte jag. Eller om en stund iaf. Jag har ingen mat hemma och att gå ut finns ju inte på kartan. JAA!! SKA JAG BERÄTTA EN GÅNG TILL ATT JAG HAR ONT I ÖGAT?! Mitt liv kretsar runt mitt öga idag. Fuck. Gud, vad tråkigt!
Men nu ska jag sluta klaga. Later.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0