God morgon! Blev ju inte mycket bloggande ...

img_7728 (MMS)

God morgon! Blev ju inte mycket bloggande igår, då 3s nät låg nere halva dagen och mobilen var i princip oanvändbar. Så handikappad man blir utan telefonen! Sinnes! Nu är jag vaken iallafall, men ska strax somna om igen. Somnade väl runt halv fyra och vaknade av Andreas alarm vid halv sex. Och sedan var det ooomöjligt att somna om, så nu ligger jag här och stör mig på allt och alla typ. Mest på att jag inte kan somna om och jag behöver verkligen sömn om jag ska kunna plugga ordentligt idag och sedan sitta på FUMmöte hela kvällen. Kajsa blir garanterat sur om jag somnar där... ;) Iallafall, bilden är från igår och togs precis innan jag stack iväg för att fika med Jeanette. Jag hade en riktigt sjuk sötdag igår (berodde nog på mina nya linser som är blåååa, min nya hårfärg som är ytterligare lite blondare och på att jag har missbrukat BUS de senaste dagarna) Iallafall skulle jag ta en bild på mig själv i spegeln - som vanligt (får man ens göra det längre!?) - och halkar!! Så nån sekund efter att den här bilden togs ligger jag på golvet! Hahahah! Charmigt! ;) Nu ska jag ändå försöka få ett par timmars sömn till, jag satsar på att komma mig upp vid tio idag. Känns lagom! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0