God natt bloggen! Nu ska jag försöka sova,...

img_1237 (MMS)

God natt bloggen! Nu ska jag försöka sova, har försökt länge, men det går sådär. Har beställt nya linser och glasögon så nu borde ögoninflammationen hålla sig borta ett tag. Om nu glasögonen passar, ni får väl se på torsdag eller något. Höll på att beställa massa kläder också, men så struntade jag i det i sista sekund. Jag behöver inte mer kläder just nu. Förövrigt har jag ställt klockan på 08:20. Det händer ju typ inte. Men jag hoppas på att jag orkar ta en promenad imorgonbitti innan jag sticker till Trollis vid halv elva, dessutom behöver jag sola - min kropp lyser - så det hoppas jag också att jag hinner med innan. Efter ett par timmar i Trollhättan måste jag typ direkt hem så jag hinner skriva klart examinationsuppgiften. På torsdag direkt efter skolan sticker jag ner till Stenungsund igen, ska sitta hundvakt för Eddie medan Anki jobbar. Sedan stannar jag nog där tills på lördagmorgon tror jag. Beror lite på, jag ska ju jobba på lördag, så det är frågan vad som blir lämpligast.. Jaja, de va inte meningen att få ut en hel roman i de här inlägget. Nu försöker jag somna då... Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0