Godmooorgon! Jag är uppe med tuppen idag! ...

img_7459 (MMS)

Godmooorgon! Jag är uppe med tuppen idag! Klockan ringde tio i sju för jag tvättar idag. Man kan nog räkna gångerna jag tvättar här hemma per år på två händer (tvättar ofta hemma hos mamma), så detta är lite speciellt liksom. En historisk dag, typ. Prio ett i min nästa lägenhet (om det inte blir ett hus då!!) ska vara att det finns tvättmaskin i lägenheten. Det är inte mänskligt att behöva planera sina tvättar. Det är absolut inte mänskligt att behöva gå upp klockan sju för att tvätta heller.... Usch. Iallafall, dagen ser ut såhär: * Tvättpass 7-11. * Buss till Trollis 11:20. * Lunch med Mjölby 12-13. * En timmas "håltimme", ska bl.a. köpa kurslitteraturen för de kurser jag läser nu, har inte haft möjlighet till det tidigare. * Klockan 14 ska jag vara hos Katten för nagelfixning - hurra!! * Möte med Sexet klockan 17. Och sedan bär det av hemmåt och då kommer jag antagligen behöva packa upp alla kläder och skit som säkert inte hunnit torka nu i torkrummet fram till elva. Puuh. Tufft, jag är ovan med "hårda" dagar. ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0