Hehe. Orkade inte logga  på blogg.se in fö...

img_2500 (MMS)

Hehe. Orkade inte logga  på blogg.se in för att skriva och att fota mig själv just nu känns som en extremt dum idé. Vacker är nog det sista jag är när jag ligger här och hostar sönder i Ankis soffa. Iallafall, kvällen igår var mysig. Anki hämtade mig hemma vid femtiden och inte förrän dess gick jag upp ur sängen. Jag vet, jag skrev att jag skulle shoppa och grejer och att lilla hjärtat mitt inte alls var krossat, men de var nog värre än jag trodde. Jag kom helt enkelt inte upp utan bröt bara ihop av minsta småsak. Men så kom Anki och hjälpte mig, vi åkte till Burger King och köpte mat och sedan hem till Anki för att se på film och mysa. Vid tio  kom Julia och Aleq, vi tog ett par glas vin tillsammans och spelade Wordfeud mot varandra. Vi har umgåtts så extremt mycket den sista tiden så vi behöver nästan inte prata med varandra längre. Hehe. Vi hade dock mobilfria rökpauser, då var vi tvungna att prata med varandra istället för att bara skriva.. ;) Nu ska jag fixa lite frukost, tjejerna sover fortfarande. Sedan blir det att ta sig hem och sedan direkt till Trollhättan för att jobba på Slussbalen ikväll. :) Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0