Hej mina små vänner!! Nu undrar ni såklart...

img_4948 (MMS)

Hej mina små vänner!! Nu undrar ni såklart varför jag lägger upp en bild på mina ögonfransar..? Men de beror ju såklart på att jag fått hem den där ögonfransnäringen som jag köpte häromdagen. Nu ska vi se om den funkar. I en månad ska man lägga på den en gång om dagen och sedan varannan dag resten av månaderna och så ska fransarna bli både längre och fylligare.... Dessutom har jag ikväll smörjt in mig ordentligt med BUS och har Recinolja i håret. Håret ska tydligen växa flera centimeter extra i månaden pga av det. Så spännande att testa lite nya saker! Tänk om det faktiskt funkar! Recinolja finns att köpa på Apoteket och kostade mig 42 kronor. Funkar det är det ju en kanoninvestering.. ;) Så nu får vi se, om ett par månader kanske jag står där vackrast i världen med världens hårsvall och tjocka, långa ögonfransar. Vi kan ju hoppas - och de vet vi ju alla att jag alltid gör!! ;) Haha! Sov gott nu! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0