Hej! Vilken upptagen tjej jag är idag. Har...

img_3202 (MMS)

Hej! Vilken upptagen tjej jag är idag. Har hunnit med massor. Vaknade halv tio (somnade typ fem = trött) i Höviksnäs och åkte med mamma in till Stenungsund för att först fika med henne och shoppa lite (CSN kom idag!!) och sedan möta upp Anki för lunch och mera shopping. Sedan har jag virrat runt en del och nu har jag sovit nån timma för att orka med kvällen. Hade egentligen planerat att surprisa släkten med att dyka upp på släktkalas, men nu hinner jag inte med det. Istället ska jag möta upp Julia och senare ikväll gå ut en sväng med henne på Hamnkrogen. Så. Blir säkert nån fyllebloggning senare ikväll, men om jag glömmer så blir det imorgon! PUSS!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0