Helgen

Helgens bra och dåliga punkter:

BRA:

- Jag har tjänat pengar.
- Jag träffade Björn, Mjölby och Norris.
- Hela fredagen var underbar. Ända fram till lördag morgon när jag var tvungen att åka till jobbet.
- Jag träffade Janet, Sara och Carro igen.

Dåligt:
- Jag kunde inte vara kvar i Stenungsund och missade tydligen värsta utgången igår kväll.
- Det var inte samma stämning alls i mitt Trollhättangäng längre. Trist. Kvällen jag sett fram emot halva veckan blev absolut inte alls som jag trodde.
- McDonald's. Seriöst. Jag har en hatkärlek till de där stället. Men just nu är jag stört trött så de hamnar på negativlistan.


När jag började skriva listan hade jag tusen saker att skriva. Sen försvann dem bara.. Jaja. Helgen har väl gått på ett ut plus/minus sett. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa Camilla Läckbergs nya bok som jag köpte på ICA tidigare idag.. För typ tvåhundra spänn. De stod 149:- och jag blev asnöjd, tills jag fattade att priset bara var för medlemskunder. (Det kunde jag ju skrivit ner på dåligt-listan btw.)
Iallafall - god najt lövers!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0