Hemma

Jag har jobbat på kåren ikväll. Det gick jättebra, trots att jag verkligen inte var på topp när jag åkte dit. Knarkar man bara en massa Ipren så löser sig resten av sig själv. :)

Nu när jag kom hem satt jag kvar en stund ute innan jag gick in, det var så fint på något sätt. Jag blev lite rörd när jag satt ute i min trädgård och såg ut över husen och gatorna.
Jag har det ganska bra ändå. Jag trivs rätt bra med mitt liv faktiskt.
Sen så måste man ju få klaga lite, jag är en rätt gnällig människa så det hör till. ;) Men på det stora hela mår jag bra och trivs med livet, med mina fina tjejer i Stenungsund (som jag förresten saknar massor idag när jag inte pratat med dem på hela dagen...), mina grabbar i Trollhättan (och ett par tjejer också faktiskt) och rent allmänt.
Jag mår bra och det är sån skön känsla när livet vänder.

Ooooj, vad jag kommer få bakslag på det här, bara för att jag känner mig nöjd nu... ;)

Min fina utegård. Jag älskar att jag bor på ett "fint" ställe som sköts om ordentligt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0