Idag har jag tagit mig hem till min familj...

img_2231 (MMS)

Idag har jag tagit mig hem till min familj på Tjörn, jag brukar göra det när jag inte mår så bra. Här hemma med mamma och allihop blir man omhändertagen och ompysslad. Just nu sitter jag och lillebror och "tittar" på fotboll. Jag ligger nedbäddad i soffan med te och täcke och han skriker rakt ut, tjoar och hoppar när det röda laget gör mål. Jag har fångat hans irritationspose rätt bra på bild, tycker jag. Han ser så här fokuserad hela tiden, när jag skämtar om något kommentatorerna säger så reagerar han inte. När jag petar på honom så blänger han irriterat på mig. Men han är glad, det märks, för de röda laget leder... Han kanske  inte är lika glad att jag är hemma, men det är inte mycket han kan göra åt. Så det så.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0