Ikväll firar jag min första riktiga skolda...

img_3348 (MMS)

Ikväll firar jag min första riktiga skoldag - som kändes riktigt bra. Jag har ju haft såna sjuka problem med skolan, så jag har inte ens klarat av att gå dit. Nu hoppas jag att det ska kännas bättre i fortsättningen och att själva spärren släppt. Så ikväll blir det myskväll framför tvn med squash, dip ostkorv, bacon, kokt ägg, ostkuber, dip och salami. Och min nya upplevelse OSTCHIPS! 0 procent kolhydrater - dom är helt gjorda på ost!! (Kostar dock 30 spänn för 60 g, men ändå). Jag har utöver den långa skoldagen påbörjat ett grupparbete, storhandlat och städat och dessutom gjort en rätt stor del av examinationsuppgiften som ska in på torsdag så jag är mer än förtjänt av detta! Bra dag!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0