Ikväll har varit en riktig skitkväll. Men ...

img_9763 (MMS)

Ikväll har varit en riktig skitkväll. Men det är första kvällen jag varit ensam en hel kväll på superlänge, så jag behövde väl vara ensam också. Jag bakade ju kladdkaka-muffins tidigare, dom blev sådär, iochmed att chokladen är så himla mörk blev dom rätt starka. Men med massvis av grädde på funkade dom kanon. Testade på att baka "frukostmuffins" också, dom skulle egentligen ha varit med skinka och nått grönt, men skinka hade jag ingen hemma och nått grönt i mina muffins känns inte alls lockande, så jag skippade det och körde på ost istället. Så jag har bakat ost-frukostmuffins. Dom smakar typ omelett. Men det är ju inte så himla konstigt när det består av ägg och grädde. Och ost då. Jaja. Nu ska jag sova. Imorgon blir det skola igen, fast bara fram till tolv. Efter det ska vi sätta oss med grupparbete och klockan fyra ska jag till läkaren för att göra cellprovsundersökning. Sånt man ska göra när man snart är 23. Obehagligt. Usch. Jaja. Nu måste jag sova iallafall. Godnatt 


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0