Inatt jag drömde....

Sjukaste drömmen ever:

Jag drömde att Fredlund hade varit här på kvällen. "Vaknade" inatt nån gång och trodde att han var här fortfarande. Tyckte det var pinsamt att jag sov naken när Fredlund var kvar, så jag smög upp och tog på mig min morgonrock och gick och kissade. Kom tillbaka till sängen och bad så hemskt mycket om ursäkt till "Fredlund", som stod i hörnet i mitt sovrum, för att jag hade musik på när jag sov och stängde av Veronica Maggio på iPhonen.
Vaknade imorse av att jag min morgonrock låg brevid sängen och jag har bäddat ner min stora nalle under det andra täcket som jag har i sängen, har drömt att det var Fredlund jag bäddade om.
Herregud. Hur tolkar man en sån här dröm? ;)

Kommentarer
Postat av: kattis

Men herregud så gulligt! Haha!

2011-09-15 @ 16:34:58

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0