Jag har failat LCHF. Jag skyller på att ja...

img_6320 (MMS)

Jag har failat LCHF. Jag skyller på att jag inte är på topp just nu och då är det inte bra att banta - mamma som sa det så det måste vara sant!! :) När jag blev klar med min examinationsuppgiften, typ vid halv nio så körde jag bort Pärres bil till honom och tog sedan en timmas power walk genom regnet hem. Stack in på hemmakväll och köpte lite godis och den här Trocaderon. Blev sådär akutsugen på den, när jag såg den.. Så nu när jag kom hem, satte mig i soffan med min nya bok som kom på posten idag och bara kände att livet var härligt...så kan jag inte öppna den för mina naglar är för långa!!! Ååh tusan!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0