Jag har spenderat eftermiddagen med att fi...

img_8490 (MMS)

Jag har spenderat eftermiddagen med att fila ner naglarna, fixa med Phestverkets förberedelser inför Bonna och spela Wordfeud.  Och så har jag lyssnat på Backstreet Boys!  Jag googlade lite bilder på killarna i BSB (hahahha!) och det är så typiskt mig att jag föll för de där charmknuttarna istället för de riktiga snyggingarna. Såklart var jag under mina tonår (eller när var dom populära?) kär i Brian och Nick. Dom där snygga killarna A.J och allt vad dom heter (Howie och nått mer?) ägnade jag aldrig en tanke.  Undrar när jag kommer börja falla för killar med vuxet utseende, istället för killar som fortfarande ser ut som barn. Jag har inte växt ifrån det än iallafall! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0