Lördagkväll/Söndagmorgon

Åååh! Nu är jag äntligen hemma igen! Jobbade ju på kåren hela kvällen, och eftermiddagen också förresten. Har vart där sedan klockan tre så jag är sjukt seg nu. Ändå tar det verkligen emot att sova, jag är nog lite övertrött, hjärnan snurrar för mycket efter en galet stressig kväll. Vi var extremt underbemannade faktiskt.

Förövrigt har jag börjat på LCHF idag. Tänkte köra en Katrin och bli supertränad. Eller smal iallafall. Typ. Problemet blir väl de där med träningen bara. ;) Men iallafall, LCHFen har känts skitbra idag. Jag har ätit (totalt under dagen) tre ägg med en matsked majonäs, två bitar revbenspjäll, två bitar brieost, typ tio räkor (och tyckte det var gott!!!) och typ tio bitar fläskfilé (det serverades på kåren ikväll och eh....vi fick mat över, kan man säga.) Det är allt. Och då har jag vart vaken sedan tio imorse och åt frukost nån gång runt elva. Jag har inte varit hungrig, inte kass i magen som jag ofta blir när jag äter och inte känt mig direkt övermätt heller. Awesome. Det enda som jag saknat är de där med att småäta lite. Och godissuget. De kommer bli värst tror jag. Och saknaden efter chips typ. Men de får lösa sig. Om jag känner mig själv rätt kommer de här inte hända: men jag är riktigt sugen på att gå ut och springa imorgon. Jag har varit det ett tag. Funderar på om det blir roligare att springa om man köper lite nya träningskläder (såklart det blir), så det kanske jag skulle göra. Hehe. Det finns alltid bra anledningar till shopping! ;)
Nää, nu börjar det väl bli dax att somna va? Jag är trots allt rätt trött ;) Sov så gott! 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Är du sugen på chips rekommenderar jag att du gör ostchips! Nyttigt och gott, för mig är det mycket godare än chips men då är jag ingen riktig chipsmänniska..



Men det är lätt, bara ta riven ost och klicka ut på en plåt. In i ugnen tills det smält och fått lite färg, sen tar du ut dom och lägger på hushållspapper där fettet får rinna av. Då blir dom krispiga som chips! :D



Godissuget är svårare. Det sägs att det går över... haha

2011-09-11 @ 15:55:00
URL: http://katarinagrodan.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0