Måndag

Jag har lyssnat på Melissa Horn hela morgonen. Jag trivs med hennes röst. Någon gång i somras blev jag ställd mot väggen för att jag sa att jag gillade Veronica Maggio väldigt mycket. Killen som frågade ville ha svar på VARFÖR jag gillar Maggio, han var en sån där krävande person, en sån som inte litar på människor och som man lätt kan känna sig lite obekväm med. Jag svarade iallafall att jag gillar texterna framförallt, med Maggio. Då kom frågan varför jag gillar Melissa Horn. Jag hade aldrig sagt att jag gillar henne så jag fick inte fram något bra svar, trots att jag gillar henne, så obekväm kände jag mig. Sedan tänkte jag iallafall på det när jag stod i duschen imorse. Jag gillar Melissas röst, hennes texter är fina, men ger mig inte alls lika mycket känsla som typ Maggio, Håkan Hellström eller Kent gör (förutom låten "Lät du henne komma närmre". Då gråter jag. Fast nejj, det är rösten Melissa har. Så nu vet ni det. Världens mest onödiga inlägg...

Just nu är jag på vårdcentralen. Väntar på doktorn. Mina ögon ska få salva. Ögat är bättre idag än igår, jag har baddat med ljummet vatten hela natten. Då har svullnaden på ögonlocket gått ner. Däremot så har det börjat klia i andra ögat också nu. Det suger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar Melissa för hennes röst OCH texterna.. Maggio tycker jag är ok, byter inte rum om hon sjunger på radion.. men inget jag lyssnar på själv :P så olika kan det vaa

2011-09-05 @ 22:32:50

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0