Min vecka

Så här ska min vecka se ut:

Måndag:

Sälja biljetter för åvvesittningen på lördag. 11-13. (Kom och köööp!!)
Möte med mina fina slavar. 16:15 - 16:45.
Möte med Sexet. 17 - 18ish.

Tisdag:
Skola. 9:15 - 15:00
Fika med Janet på Rådhuscafets uteservering (joo, vi bestämde, snuttan, du kommer inte undan!!) 15:15 - ??? Läääänge.

Onsdag:
Plugga. 10 - länge.
FUM möte. Hela kvällen. Måste nog kolla upp tiden på de där... ;)

Torsdag:
Plugga. 10 - 15.
Jobba på höstens första Torsdagspub 16 - 00ish.

Fredag:
Skola - seminarie. 9:15 - ?? Usch.
Ev. fika med lillasyster i Göteborg. (Eller ska vi ta det i Stenungsund istället? Kan nog matcha tiden bättre där - ring mig i veckan!)
Träffa mina älskade tjejer igen. Stenungsund i mitt . Hehe. Gay, gay, gay...

Lördag
Åvvesittningen på Kåren! Tjolahopp tjolahej! Kul!!

Söndag:
Totalt oplanerad dag. Stenungsund kanske...? Eller så blire bara till att vara hemma. Kanske skulle behövas det också. Vi får seeeee.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också fiiiiiiika :) /Saraåååå

2011-09-26 @ 23:40:09

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0