Mycket mobilbloggande idag hörrni. Men jag...

img_1511 (MMS)

Mycket mobilbloggande idag hörrni. Men jag antar att det är bättre än inget alls. Just nu ligger jag nerbäddad i Ankis soffa med mössa och jag hade inte tackat nej till halsduk och vantar också. Så mycket fryser jag. Julia trodde jag hade feber förut, jag orkade aldrig kolla. Däremot vet jag att min hals är kass och att mina ögon fortfarande värker. Jag är typ så blek som på bilden dessutom. Hehe, nu klagar jag idag också dessutom, men seriöst, jag mår skit. Och då får man klaga. Sorry. Nu ska vi sätta på en film till som vi ska somna till. Mys att sova med tjejerna för en gångs skull. <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0