Nu är det officiellt. Jag ville bara att n...

img_8457 (MMS)

Nu är det officiellt. Jag ville bara att ni skulle få reda på det från mig.... Blogg.se's app SUGER! Jag har försökt med allt, starta om den, radera och ladda ner igen, starta om mobilen... Det går inte att ladda upp bilder med den, man kan inte se sin statistik. Man kan inte redigera tidigare inlägg, inte tidsinställa inlägg, inte förhandsgranska. Man kan inte göra något kul med texten, centrera eller göra den fet etc. etc. Dessutom kan man inte välja storlek på bilden, skriva text under bilderna. Jag pallar den inte. Så sjukt besviken. Därför jag mms-bloggar jag nu igen istället. Och mmsar en bild på godiset i min Gott&blandat påse. Fett ovärt att köpa en sån när jag inte gillar lakrits. Näpp. Godnatt med er, nu ska jag sova astidigt - awesome!


Kommentarer
Postat av: hanna

Å du kan ge dom till mig:) de är ju lakrits som gör gött och blandar värt att köpa;) ses i kväll

2011-10-01 @ 08:50:42
URL: http://hekberg.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0