OH MY GOOOOOD!!!

Helt sinnes!! Lyckan är total för mig denna morgon!
Blogg.se har äntligen fixat en app!! Den verkar inte perfekt direkt, de ska jag ärligt säga, men wtf - att kunna lägga in bilder från mobilen utan att mms-blogga och få det att se tråkigt ut är värt mycket!

Just nu sitter jag och pluggar för fullt, ska snart ta en paus för lunch med jag är lite inne i flowet (var) så jag vill fortsätta lite till.

Nu måste jag ju bara lägga till ett par bilder också. Bara för att jag kan!! Tjoohooo!! Ingen av bilderna är från idag - ni vill INTE se mig idag. Hehe. Eller de kanske ni vill, för jag är naaaaken. ;) Eh, nu ska vi inte gå vidare in på det. Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0