Onsdag

Alltså, jag vet. Så mycket som jag hatar folk som har bloggar och uppdaterar dem dåligt. Och så gör jag det själv. Pfft. Har börjat skriva inlägg tusen gånger, men får inte fram något kul. Det händer inte så mycket helt enkelt. Jag har vart i Stenungsund nu igen, pallade inte ligga hemma och inte se något så jag drog ner hit igen. Gick utan linser och med ögon fulla av gul salva på torget. Folk tittade mindre upphetsade på mig. Eller vad vet jag, jag såg ju ingenting - de kanske blev upphetsade?!
Anledningen till att jag är vaken nu är för att Han gick till jobbet. Han. Herregud. Så kär. Ni skulle bara veta. Han skulle bara veta också, btw. Hehe. Tur att Han inte läser. ;) Fast Han lär nog ha fattat... Jag är trots allt inte så diskret av mig. ;)
Nu ska jag somna om. En dubbelsäng för mig själv. Mys. Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0