Relax

Jag vaknade imorse klockan 09:08 i panik. Hade stängt av alarmet och hade sju minuter på mig att ta mig till seminariet...
Jag blev sen, men det gick helt galant ändå.

Idag ska jag bara vara hemma och ta hand om mig själv. Jag skulle egentligen åkt till Stenungsund, men jag ställde in det när en del planer ändrades. Det får bli på söndag istället. Fick också förfrågan om jag ville med ikväll ut i Trollhättan och även om det egentligen skulle behövas för att komma bättre in i gänget, så känner jag att när läget är som det är, så ska jag bara vara hemma och ta hand om mig själv.
Jag har köpt lite godis och popcorn, ingredienser till att laga någon god mat senare och kollat upp vad det går för filmer ikväll. Det ska bli så himla, himla skönt. Då kommer jag dessutom vara utvilad till imorgon, då ska jag och Sara festa loss hela dagen! ;) Älskar sittningar!! Haha!

Så, om jag inte tröttnar på mig själv alltför snabbt så ser dagen ut såhär!
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0