Så här såg tjejerna ut imorse när jag kom ...

img_3714 (MMS)

Så här såg tjejerna ut imorse när jag kom hem till dem för att byta kläder och sticka till jobbet. Så sjukt gulligt! Nu sitter jag på tåget mot Uddevalla och jobbet. Så seg. Åkte hemifrån Anki inatt strax efter ett och kan nog inte ha somnat förrän vid tre kanske. När klockan ringde klockan åtta kände jag mig så lurad! Vart tog min natt vägen?! Jaja, nu ska jag jobba fram till klockan sex, sen ska jag sticka direkt till Trollhättan för att spendera kvällen med Phestverket. Fina vännerna som jag nästan aldrig annars umgås med längre. Jag har saknat dem så mycket. Så ikväll blir det riktigt kul! Vi hörs sen! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0