Sitter på bussen nu, sjukt tråkigt! :( Eft...

img_9280 (MMS)

Sitter på bussen nu, sjukt tråkigt! :( Eftersom jag har världens sämsta ljus i badrummet så kollade jag över sminket genom mobilkameran och råkade nysa och gjorde sen fulaste grimasen ever när jag nös. Då kom jag att tänka på när jag var tillsammans med mitt ex för typ fem år sedan. Första året vi var tillsammans hade vi sjukt kul när vi gjorde grimasen på bilden, "råttan". På typ alla bilder som finns på oss från de året ser vi ut såhär. Så himla roligt! Vi skrev tillochmed en rapplåt tillsammans om råttan, har jag för mig. Sjukt kul! Synd att man inte är sjutton längre!! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0