Sjukt stressig dag, eller, jag är nog mest...

img_2152 (MMS)

Sjukt stressig dag, eller, jag är nog mest ovan vid att flänga fram och tillbaka och ha mer än två saker inplanerade på samma dag, så det har iallafall känt mig otroligt stressad. Jag vaknade hemma hos mina föräldrar i ett nästan tomt hus, åt bacon till frukost tillsammans med Simon. Blev upphämtad av Julia för att dricka två koppar kaffe (med grädde i - bläää) på EH i Stenungsund. Tog tåget till Uddevalla, avklarade veckans samtal under tiden och planerade in massvis med saker, samt planerade mötet för slavarna. Direkt till Trollhättan för först slavmötet och sedan ett superlångt möte med de vanliga. Hemma nu vid halv nio och jag är så seg. Jag är nog fortfarande inte helt kry, ni ser väl att ögat fortfarande ser lite wierd ut kanske? Förresten, bilden togs imorse hemma i hallen hos mina föräldrar. Jag ber om ursäkt för GAIShalsduken som hänger i bakgrunden, jag funderade på att göra bilden svart-vit bara för att det inte skulle synas. Något med GAIS borde inte synas i min fina blogg, som sagt jag ber om ursäkt. Verkligen. Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0