Söndag

Hej!!

Ligger äntligen hemma i min egen säng, är så sjukt seg idag så ni anar inte. Kvällen igår var trevlig, mestadels. Jag var sjukt nervös innan sittningen men det släppte typ så fort det började. De va inte precis mitt livs bästa framträdande - inte för attjag gjort så många men - men det kunde gått värre. Typ. Två rookies kanske inte ska göra debut samtidigt nästa gång. ;)
Sedan blev det fest. Jag längtade jättemycket ner till vännerna i Stenungsund, men sånt går ju i perioder. Ena stunden va de skitkul, andra stunden lite mindre. Det allra bästa med kvällen var nog ändå att träffa Svante igen. Fina, älskade, underbara Svante. Tänk att bara för att man gör slut så bryter man kontakten. Ska det vara så? Även om känslorna tar slut så betyder ju inte det att man inte bryr sig om varandra längre. Åh! Så himla skönt att få tillbaka min vän iallafall.
Idag skulle jag egentligen haft mysdag med Sara, käkat pizza och glott på film, men Pärre ville hem så tidigt och jag ville inte åka buss så det var bara att dra sig hemåt. Ganska skönt att vara hemma iofs. Det behövs en storstädning, helt klart. Men inte just nu, tror jag. Sen typ. Hehe.
puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0