Söndagsmys

Tjolahopp! Gud vilken bra dag jag haft! Lånade Pärres bil och istället för att dra med honom och shoppa så åkte jag själv. Så himla skönt det är att gå i affärer ensam. Sen blir de ju lite knepigt när man behöver smakråd, men jag mmsade Mjölby och så var den saken löst. ;) Shoppingrundan gav mig ett par nya jeans och tre par skor. (Om mamma läser det här så köpte jag absolut inga nya skor, utan bara jeansen.) Får visa bilder senare när jag kommer hem, är hos Pärre nu, har sytt upp jeansen typ en decimeter. Jag är inte så himla lång precis. ;) Nu tittar vi på "Hur många lingon finns det skogen?", har inte sett den tidigare, men den verkar supermysig! :)

Enda negativa med dagen är min huvudvärk. Sockerberoendet gör sig påmind. Jag köpte 89% choklad förut och äter en lite bit då och då, det dämpar huvudvärken en timma ungefär. Så det förstör lite grann. Annars har andra dagen med LCHF vart perfekt! Nu ska jag fortsätta med filmen! Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0