så ledsamt

För nästan precis ett år sedan skrev jag ett inlägg här om hur lycklig jag var för  att Egoina skaffat sig en pojkvän. Egoina är min favoritbloggerska och en av mina absolut främsta förebilder. Kanske just för att hon är ganska normal, har vettiga tankar om det mesta och en störtskön humor.
Iallafall, jag minns att jag satt på föreläsning förra året då jag läste att hon hittat sin kärlek, jag minns att jag var tvungen att gå ut och gråta för att jag blev så himla lycklig.
Nu läste jag för ett par dagar sedan att hennes förhållande har tagit slut och sedan dess är har jag vart rätt deppig och gråtit ännu mer än vad jag gjorde då de blev tillsammans... Alltså, iochförsig jag var deppig innan också, men jag blir så himla ledsen när kärlek kraschar och det gör så ont i mig. Eh, ja. Jag vet inte riktigt vart jag ville komma med det här, men det vet jag nästan aldrig med mina inlägg å andra sidan. Nu ska jag sticka till vårdcentralen för att ta cellprover, man slipper tydligen inte de trots att man har ögoninflammation.
En sån himla fin tjej, bilden är lånad från Egoinas blogg.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0