Fem saker....

Fem saker ni antagligen inte visste om mig:


- Min ena framtand är supersne, titta på det när ni ser mina bilder.
.
- Jag älskar all skräpmat, typ. Hamburgare, pommes, pizza... Whatever. Men, det bästa av det bästa är Burger Kings Crispy Chicken Meal, jag beställer alltid burgaren med med endast lök och sås. Och så äter jag en vitlöksdip till. Det är nog nästan det godaste jag vet på hela, hela, hela jorden.
.
- Jag trivdes inte som brunett för folk jag inte kände tittade på mig på ett helt annat sätt; helt plötsligt blev jag inte sedd som en dum blondin längre och helt plötsligt lyssnade folk på vad jag sa. Seriöst, det var så. Framförallt märkte jag av det på jobbet där jag mötte nya gäster varje dag. Egentligen skulle man kanske se det som något positivt och säga massor med intelligenta saker, men jag kände tvärtom och kände bara massa press.
.
- Mitt drömjobb är journalist/författare. Jag tänkte länge söka in på journalistutbildningar, men vaken betyg eller självförtroende räckte till.
.
- Jag har haft komplex för min vikt i flera år, jag var väldigt  smal som liten. Ibland försöker jag peppa mig själv och intala mig själv att jag tycker det är snyggt att vara kurvig, men jag tycker själv inte att jag passar i det. Jag önskar mig Barbie-formen (förutom längden - hade inte velat vara längre!!), men har inte motivation att träna. Däremot går det för tillfäller ganska bra med min bantning just nu, LCHF verkar rätt najs, synd att chips och snabbmat inte ingår i dieten bara. ;)
Den här bilden använder jag som motivationsbild när jag håller på att faila bantningen, jag har den även som bakgrundsbild på min telefon. Den stänger av hungerkänslorna väldigt, väldigt bra.
Fast det visste ni ju redan!!
.
.
Nääpp, nu blir det läggdax för min del. Imorgon blir det skola hela dagen, grupparbete på eftermiddagen och på kvällen så blir det plugg med en examinationsuppgift som ska in på torsdag. Jag hoppas på att bli klar redan imorgonkväll, då den inte verkar alltför avancerad och det känns ändå som om jag har fått gjort en hel del nu i helgen när jag inte haft så mycket annat att göra!!
Puss och GODNATT!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0